Selasa, 1 Februari 2011

JoM JaLaN (1.2.2011) PaRt 2










Habis mkan...kita org suma..mmg jaln2..beli apa yg ptut kt Tamu...psar Tamu..aku siap bawa bakul g..hehe..xpa..skali skala..mmg beratlah..byk gak brg kita org beli..hehee..

JoM JaLaN (1.2.2011) PaRt 1









Hari ni..aku..mak dan Chah(adik) jaln2..beli brg2 dapur....bayar bil & cuci2 mata.heehhe...biasalah..aku klu nak g pekan..mmg akan naik perahu/bot tambang..bukan xda pgangkutan darat..cuma jalan air lagi cpat...byar 50 sen dah leh smpai bandar Bintulu..x jauh pun..dkat jer..x smpai 20 minit kot...cuma aku x smpat nk amik pic rupa perahu/bot tu..lawa ar...mcam bot pelancong..mmmg ada beza dgan Kuching...kat sana..perahu kecil..sini lagi besar..lpas byar bil air..api..astro..aku lpar..mkanlah dulu...saja teringin nak mkan MEE SAPI atau dgn kata lain...MEE LEMBU..sedap ar....mmg laku sgt Abg jual Mee ni..hehee...lpas mkan puas2..baru leh jlan2 g...byk bnda nk beli pas ni....

aKu & KeK LaPis SaRaWaK (30.1.2011)







Aku mmg dah lama x mkan Kek Lapis ni..xtau ari ni dah rezeki..aku dpat mkan..tu pun ada org bagi..aku xminta pun...terima jer lah....syukur sgt2...sedaplah juga..cuma kering skit..hehehee.suka2....x sbar nk raya...msti puas mkan suma ni..bdan pun naik..heehe

JoM JaLaN (22.1.2011)

sblum nk jlan2..kna mkan dulu...KFC jer lah..pttlah aku cam dah gmuk dah.hehee..

kat kedai kasut..smpat pose..smntra tggu Nawi pilh kasut..hehee

smile..hehee

saja nk tjuk rmbut..hehee

ni lah tmpt aku lepak....lpak smpai malam ya....

smntra nk balik..haus..minum dulu...

pose sakit mata..heee..wpun x sakit..hehee

muka penat..hehee




Hari ni aku lpak ngan Nawi..lama x jmpa..smpatlah gosip2....mula2 mkan dulu..kt KFC..pastu jlan2 g Parkcity Mall..saja cuci mata...window shopping..tggu ada msa..kita shopping..hehee...mmg aku dah survey brg2 yg best tdi..hehee..

aKU & siNgleT (18.1.2011)





Sabtu, 29 Januari 2011

JoM JaLaN (15.1.2011)







Aku xtau kenapa aku cam teringin nak mkan KFC..hehee...xnak sorg2,aku ajak adik aku teman..tapi x best ar..kt umah aku dah mkn byk..mmg time kt KFC ni perut aku penuh sgt....dsbbkan teringin nak mkan...paksa gak.heehe...x habis KFC yg aku mkan...last2 bawa balik umah...lain kali..jgnlah mkan byk sgt ya..hehehe..

JLO MaLaYsiA (ZIANA ZAIN)


Ni pic Jlo masa Golden Globe...baju dia pun ala2 Ziana Zain..ni pic lama Ziana Zain ni....citarasa pun sama..kalaulan Ziana Zain & Jlo dpat amik pic sama2..kan best



Suratan atau kebtulan....tgok..dua2 pun ada anak kembar....mmg sama..heehe



Sekali tgok..mmg nmpk sama muka JLo & Ziana Zain....tgok...samakan..hehee

Jumaat, 28 Januari 2011

aKu & TWITTER


aku baru nak aktif dlam Twitter...ntahlah..sblum ni mmg suma org ada Twitter..aku bru nak buat..hahaa.ntahlah..x reti g..xpa..slow2..klu nak follow...cari jer nama foreveraimar.heehee

PAWANA



Awal 2011 ni..lagu ni mmg lagu yg plg aku suka..aku hari2 dgar lagu ni..xtau napa..lirik dia mmg sgt2 best..x sabar nk tggu album Ziana Zain...cpat2lah keluar..

Aku JaTuH CiNTa

Sebelum Ziana Zain nyanyi kt Anugerah Skrin...aku dah dgr lagu ni..cuma lum kena rasuk g...bila dia nyanyi kt ASK2010..mmg teruja sgt2....yalah..single baru kot..ofcoz suma tntg ZZ aku akan amik kisah....pminat setia...mula2 dgar lagu ni cam x best..lum ada mood g..lama2..mmg aku akui..lgu ni mmg best..aku plg suka lirik lagu ni..simple..tapi penuh makna..mmg lah lagu ni x sama cam lagu ZZ yg dulu2..tp tetap best..sbb ada part tinggi..itu satu kwjiban ok...klu xda..bukan ZZ..lagu ni pun ada unsur2 moden..kira oklah tu...cuma yg bhgian last tu..napa cam bunyi2 lagu Percayalah eh..hehe..xpa..hrap sgt2 2011 akn mbawa mkna kpda ZZ dan smua pminat ZZ.smoga lbh bjaya dan mkin popular..hehee

ASK2010 vs AJL25 (ZIANA ZAIN)

AJL25

ASK2010

ZiaNa ZaiN AJL25



AJL 25..ikhlas aku ckap..aku tggu AJL pun sbb Ziana Zain..aku xkisah pun sapa menang sapa kalah...jahat kan?hehee..tapi tulah hakikatnya...artis yg bertanding kbykan msih baru..bukan x best..ntahlah..xminat sgt kot...mmg malam tu psmbhan ZZ sgt2 best...baju sgt2 lawa..make up pun cantik sperti biasa..paling aku suka..rambut ZZ,,simple tpi lawa..aku suka yg camni...nmpk mewah..ada kelas gitu.hehee....yg ptg..makan hatilah artis baru tgok ZZ nyanyi..xsuma artis baru mampu k....janji ZZ meletop..suka2..hehee

Khamis, 27 Januari 2011

sElamAt PAgI cINtA












14.1.2011
Pic awal pagi..sbb tu ltak tajuk Selamat Pagi Cinta...lama dah x amik pic full body..skrg berani skit..sbb dah puas diet..adalah beza skit..ni pun nk diet g..hehe