Selasa, 8 Disember 2009

KePuLaNgaN YanG diNaNti

akhirnya aku balik juga cuti...balik Bintulu,Sarawak..mula2..mmg x plan nak blik..yalah..baik aku rhat kt Kl jer..jimat duit..tp ada mslah keluarga x dpat d elakkan...kna lah balik...Rabu dah aku tgok tket...aku plan balik Sabtu 5.12.2009...tu jer yg murah kot..Khamis aku g lah Kl Central..demam2 pun g..alamak..tiket dia naik ya...Rabu aku tgok..rm 170++, aku g kaunter,Rm 288..nak x nak..kna juga aku beli..yalah..nak blik Sarawak..knalah aku stay kt LCCT..yalah..flight kul 7.05 am...nak xnak...mlam tu lpak sni..dgan sejuk..bosan.lapar..suma ada...1st time aku guna fligt pagi sgt2..dahlah cuaca xok..byk kli gegar ya..aku ni klu naik sorg2..aku takut...hehhe...aku dah pkit mcam2..aku nk muntah pun ada..1st time aku naik flight dia teruk cmni..2 jam rasnya cam lama sgt...bila lah nk mendarat,cina duk sblah aku leh plak tdo ya..aku ni dah kecut perut dah.hehhe..apa2 pun aku slmt jg smpai..leh lah aku relax puas2 kt sni..arap2 bdan x naik..yalah...kt uamh sendiri.hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan