Ahad, 2 Mei 2010

HaPPy BiRtHdaY ZiaNa ZaIN

Happy birthday kepada ZIANA ZAIN yg ke 42..xsgka kan dah 42..moga pjg umur..tetap maintain cntik...epi2 ngn org yg tsyg..pas tu pjg umur dan muraj rezeki...hhehehe...napa eh aku ltak pic lama dia..saja jer..msti Zianafolks akan ltak pic2 bru dia..xpun edit mcam2..aku wat simple jer..hehhe..aku ingt g..time umur aku 8-9 thun..1st time dgr ZZ...MADAH BERHALAH..terus jath cinta...suka sgt time tu..tp xlah fanatik mcam skrg..hahaa...aku start btul giler kt dia..umur 14 thun...thun 1998..dia kawen time tu..suma mjlah ada cover dia..suma mjlah tu aku beli..siap aku wat buku khs...gtg pic2 dia dr mjlah..giler x giler...bila aku mkn dewasa...ari2 aku dgar lgu dia..xpnah shri aku x dgar..bgi aku...lagu dia dah jdi cam drah dging..hehe...xpnah bosan..xpnah pudar....ari ni aku nk g tgok MENTOR 4..aku nk jmpa..nk slam..nk amik gmbr...time MUZIKAL GAMAT..aku tgok dr jauh jer.x smpat...aku arap sgt..smpna umur aku 26...aku nk sgt jmpa dia..biarlah org ckap apa..aku tetap syg ZIANA ZAIN..sgt2..hehee,muahhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan