Rabu, 26 Januari 2011

PerGi taK keMbaLI

12.1.2011

Satu kehilangan yang aku sndiri susah nak terima...seolah berada dlam mimpi...permergian Wa (Mak Long) aku dpat tahu dr Chah..awal pagi dah Chah sms..kbtlan aku xda kt rumah....xtau nk kata apa time tu...aku rasa x pcaya..mgkin bnda tu bukan dpan mata aku....dah lama dah Wa sekeluarga berhijrah ke Kuching..sejak tu..jarang sgt jmpa Wa....last aku jumpa dia....aku x ingat...rasanya time dia datang Bintulu kot....mmg sblum ni dia sakit...baru jer aku chat ngn Kak Imah..dia ckap...Wa sakit..tp ingtkan dia akn kmbli sihat..rupanya...dah ajal dia..nk buat cam mana..nak pergi Kuching pun jauh....nasib kat Bintulu ada buat majlis tahlil skit...InsyAllah..aku dan cousin2 aku mmg ada rancagan nak melawat Kak Imah sekeluarga kat Kuching..dlam bulan 6..sama2 lah kita doakan k..smoga Wa tenang di sana..sgala kngan bsama Wa slama ni..satu kenangan yg terindah..semoga Kak Imah sekeluarga tabah menerima ujian ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan