Jumaat, 21 Ogos 2009

JoM toNtoN tEaTeR

GEMA MERDEKA
MUZIKAL TUN ABDUL RAZAK
16-20/8/2009

Sebuah pementasan anjuran ASWARA,Istana Budaya & Kementerian Penerangan komunikasi & kebudayaan..aku xtau nak komen mcam mana,cuma bagi aku...setiap show teater,msti ada kelemahannya tersendiri...cuma aku nak ucapkan tahniah kerana ASWARA berjaya mementaskan teataer di Istana Budaya..kalau nak pentaskan skali lagi teater ni..kemaskan apa yg x kemas..mantapkan apa yg sedia mantap..cuma..xtaulah..rasanya..watak Tun Abdul Razak kna tukar kah.Rashidi Ishak bukan x best,bila dia nyanyi..cam kuranglah..klu nak kekalkan dia juga.kna btul2 g klas vokal lah

poster teater ni..simple..tp penuh makna

tenaga produksi teater ni


hari terakhir pementasan...ramai juga yg dtg tgok..aku pun tgok show yg last ni..nk sokong kawan2



sblum show bermula..smpat g ngan Azrin amik pic...yalah..sjjow 8.30..napa lmbt mula ya?hehe




dah hbs show..wajiblah klu amik pic kngan..hehe




bergambar ngan buku program..nk simpan..kngan tu



baju yg pernah d gunakan arwah



ASWARA..melangkah ke hadapan bersama tradisi..hehhe




balik tgok teater..aku lapar ar..nak makan..kita org mkan..aku order rojak buah n sup jer..hehe..xnak mkan sgat..nk diet..ehhhe










Tiada ulasan:

Catat Ulasan