Jumaat, 11 Februari 2011

sEpaNjaNg jaLaN keNaNgaN


aku lmbt sikit nak update benda ni..8.2.2011 merupakan 2 tahun aku bergiat dalam dunia Blog ni,mula2 aku saja jer...bosan..xda bnda nk buat..sbb tu aku buat kputusan nak ada blog..kebetulan masa tu aku baru remove akaun Myspace,saja nak meluahkan perasaan kat blog.dari xtau apa2..skrg ni blog aku boleh lah..dari xda kan..ada juga followers..wpun xlah ramai sgt...kira oklah...lagi pun blog ni lebih kpda apa yg aku rasa..smua bnda tentang aku..no 2 mmg no kesukaan aku..aku xtau kenapa...aku harap..2011 blog ni lbh byk ar Followers...kalu boleh aku nak baiki lagi blog ni...yg ptg..aku suka yg simple2..sbb tu aku guna warna hitam..kpda sesiapa yg rajin baca apa yg aku taip...ada ker?heehee..terima kasih sgt2 k.....aku akan cuba kongsi sbyk mgkin bnda kt korang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan