Rabu, 6 Mei 2009

HaPpY ToGeTheR

Hai....aku saje jer nak update blog aku ni ngan bnda baru..x kan smuanya tntg aku kan?aku nak pknlkan ngn korang adik aku..dia sorg jer adik aku..kita org ni berdua jer..ya..aku beradik 2 org jer..klu korg tnya...best ker berdua?x sunyi ker?leh ngam ker?mmm.cmner nk ckap...tp..stkat aku dan dia dah jd adik brdik..ok jer..yalah..aku ada dia...dia ada aku..nak xnak...dia perlukan aku...aku perlukan dia..klu aku balik Sarawak..dia pun cuti,mmg aku dan dia byk hbskan bsama..borak2..gurau2..kdg2 kuar jlan sama2..yalah..dia jer adik aku...kdg2...dia tlg amik pic aku..aku amik pic dia..aku mtk lagu dlam lap top dia..mcam2 lah...dia pun dah bsar...xlma g khwin kot..yalah..10.6.2009 ni msuk 23 tahun...mmg x trasa..aku dan adik aku msg2 dah dewasa..aku syg adik aku ni..wpun dia dah jauh..yalah...dia stdy kt Kuching...aku kt KL..mak dan ayah aku jer lah kat umah..klu adik aku Kahwin nanti...msti dia ikut laki dia...sedih lah pulk..yalah..aku mana adik lain...dia jer...nak kata kita org gaduh..xlah gaduh mana pun..ala..biasalah...air yg d cincang xkan putus..lupa...adik aku,aku panggil dia Chah...dia pggil aku abang...wpun apapun...aku ada dia...dia ada aku..mmg dia lah kwan..adik dah sahabat aku..






















2 ulasan:

  1. cam kembar lak... besh ek ada adik pompuan??

    BalasPadam
  2. biasa jer...cuma agak rapat lah..sbb berdcua jer

    BalasPadam