Sabtu, 9 Mei 2009

MaSa MeNguBaH SeGaLanYa

pic2 kawan2 sekelas aku dulu...dah byk berubah kot...tp syg aku kt dia org xpernah berubah..mmg sntiasa rindu...ni pic tbru dia org lah...tmusklah pic aku juga..hehe..wpun x tbru..tp dlam thun ni lah...yalah..time sekolah dulu..msg2 umur 19 tahun..form 6...sekrg..dah dewasa...semua dah 25 atau 26..ada juga yg nak msuk 25...senang crta...kbyknnya lagir thun 1984...ada 2 atau 3 org jer lahir tahun 1983....aku xda byk pic2 dia org yg tbru..msg2 dah jauh..dah hala tuju msg2...yg ada ni pun..aku amik dr friendster..yg xda...sbb xda friendster...ehhe..apa2 pun..mmg jauh kngan itu aku tinggalkan..sedar x sedar...dah 6 tahun dah..kita org mghbskan zaman persekolhan...ada yg dah kahwin...3.6.2009 ni pun ada kawan kita org nak kahwin..sbb tu nak sgt wat reunion...nk kumpul balik clasmate aku dulu2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan