Jumaat, 20 Februari 2009

aKu & ANTM



Mesti korng nak tau apa ANTM..ala...America Next Top Model..aku ni kiranya mmg fanatik lah...mmg suka sgat..aku mula tgk ANTM masa ANTM 2..best lah...sejak dri tu lah aku mula mengikuti ANTM....bukan apa..aku rasa rncgan ni best...bukanlah nk feeling ker apa...atau verangan jadi model2 tu...katanya lah.hehehhe...cuma aku minat fashion dan photograf..best apa..smpai stu ketika aku save/dowload pic2 ANTM dr 1st Season smpai yg skrg....nthlah..nmpk cam sia2 jer..tp aku suka wat koleksi..aku ada impian tau..aku nk cuci smua pic2 ANTM dan simpan dalam album...wah...byk duit kna kluarkan....tp xapa..minat pnya psal..aku slow2 lah...bkn skali gus nk cuci...giler ker apa...aku x sabr nk tggu Season 12...aku harap sgat suatu ari nanti ada peserta berbngsa Asia yg menang....tp xtau dpat ker x aku tgk ANTM 12...almatnya dlam youtube jer lah..






ANTM dah jadi fenomena ok..smpai mcam2 versi ANTM...aku pun suka tgk Australia Next Top Model..ada CNTM(Canada),GNTM (German),BNTM (Britain) dan lain2 lgi..bila agak MNTM (Malaysia)...kata ada yg nk buat..aku arap biarlah baik dan x mmlukan Malaysia...mmg xleh stndg ANTM..tp knalah buat yg tbaik kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan