Ahad, 8 Februari 2009

SALAM PERKENALAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera..sebenarnya ini kali pertama aku buat blog..xtaulah kenapa aku gatal tangan nak buat semua ini..entahlah...mungkin aku nak mulakan sesuatu yang baru kot..mentang2 lah tahun baru..rasanya tak terlambat kot...kalau terlambat pun tak apa...nk ucapkan selamat tahun baru..aku pun tak nak mulakan dari mana,aku sebenarnya baru belajar senua ini...wah...skema kan ayat...tak biasalah nak guna ayah penuh..nak guna short form..takut ada yang tak faham.ehhehhe..tak apa,sekurang-kurangnya dapat mengasah balik penggunaan bahasa Melayu yang baetul...bukan apa..kadang2 kita tak sedar telah menggunakan bahasa yang salah.heehhe...sebelum aku ni cakap benda yang bukan2,,,beberapa pekara yang korang semua perlu tahu tentanga aku..wah..dah mula guna bahasa biasa ni..tak apa kot...janji aku selesa...mula2 memanglah kena skema sikit.hehee






  • Aku dilahirkan pada 30 April 1984...tahun ni aku berumur 25 tahun..dah tua dah



  • Dilahirkan di Hospital Lau King Howe,Sibu Sarawak..dibesarkan di Bintulu Sarawak



  • Berbangsa Melanau & beragama Islam



  • Pelajar dalam bidang SENI PERSEMBAHAN

    • Peminat Fanatik ZIANA ZAIN

    • Suka bercakap,tengok tv,online,fashion



    • Suka muzik,yang paling penting suka lagu2 lama dan muzik dari Indonesia



    • Senang jatuh sakit @ demam



    • Tak suka makan pedas



    • Suka berkawan dan seorang yang cepat tersentuh (sensitif).heehe



    Ala..aku bagi jer 10 dulu..yang lain2 tu slow2 lah..tak kan semua benda aku nak cakap.heee..kalau korang dah kenal aku...korang taulah perangai aku camner...jangan menyesal dah.hehhe...

























    1 ulasan: