Isnin, 23 Februari 2009

pErTeMuaN iTu bErSyaRaT,pErPisAhaN iTu MuTlaK

Jamuan perpisahan 6CA (2003)



6CA 2003 (Depan bilik Geografi)



Aku nk crta sesuatu kt korang smua...aku jumpa kwan stu sekolah dulu...lama sgat bru dpat jumpa balik,aku rasa last jumpa dia masa thun 2003..dia stu skolah masa form 6 dulu...amik subjek sejarah ngn aku....aku pun dah lma xingat kt dia...dah lma x sms atau jumpa..tiba2 tdi masa balik kelas...aku g tman kwan nk amik duit..tba2 org pggil nama..aku ingt aku mimpi...xpun tgah berngan kan..heeh..aku pndg blkng...wpun...hehhee...nmpk sorag perempuan pkai tudung...aku mmg x knal....yalah...mgkn dia silap org...tp dah dia pggil nama aku..msti dia knal kan..rpanya dia Liza...kwan stu sekolah dulu..mmg dah lain...dia dah byk brubah...agak brisi..heeh...pas tu dia dah bertudung...klu nak tau,Liza ni dulu bukan Islam..tnya kt dia,rupnya dah sthun dia msuk Islam..mmg tak tahu pun...dulu pun dia ramai kwan Islam...sbb tu lah dia leh berubah..dia pun skrg dudk Puchong....



Pertemuan ngn Liza wat aku teringat kat kwan2 stu sekolah dulu..zaman2 muda katanya....hehee..skrg bukan dah tua,cuma dewasa jer.hehe..memang aku nak sangat jumpa kawan2 satu sekolah dulu..terutama pelajar STPM 2003...aku tak tau mana mereka menghilangkan diri...masa balik raya hari tu pun tak jumpa dia org..dulu akulah org yg sibuk sngat nk wat reuni0n..smua tnya bila aku nak buat..skrg mmg aku nak buat..byk bnda yg berlaku wat aku nk sgat wat reunion...macam ari tu,tiba2 classmate aku masa form 6 add aku punya friendster...mmg aku tak sangka..tapi aku tak tau macam nak mulakan reunion ni,klu nak buat pun,mstilah time raya atau smua free...msti ada yang bz atau tak dpat d hubgi...yalah..msg2 ada khdpan baru...ada yg dah kahwin..yalah..msg2 umur dah nak msuk 25 tahun..kwan2 aku masa sekolah rendah ramai yang dah kahwin..




AKU HARAP SANGAT DAPAT KUMPULKAN BALIK STUDENT FORM 6 (STPM) 2003..KALAU TAK DAPAT PUN..NAK SANGAT JUMPA CLASSMATE AKU 6CA (2003)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan