Khamis, 19 Februari 2009

mEnGaPa & kEnaPa





Aku tak tahu nak mulakan dari mana...cuma aku rasa sedih sangat..mesti korang ingat aku berdepan dengan ,masalah yang cukup besar kan?xda mknanya ya..cuma aku rasa agak kecewa...yalah...td masa aku g makan kat Dewan makan ngan Hairil..aku pjam paper Berita Harian hari ni..tau tak apa yang aku baca,senarai percalonan akhir ABP 2008...yg plg aku xleh terima ZIANA ZAIN tak ada dalam senarai top 5..mmmm..mungkin zaman dia dah lama berlalu kot..cuma aku rasa sedih..tnyalah pminat Ziana Zain..mesti akan rasa benda yang sama..aku tau,Ziana yang aku dan korang kenal bukan Ziana yang dulu..dulu mmg zaman Ziana Zain...tp skrg bukan bmnkna zaman dia dah berlalu...cuma aku terkilan dia tak dapat masuk top 5...aku tau untk dia menang mungkin agak susah,walaupun benda itu bukan mustahil..cuma aku harap skurang-kurangnya dia tercalon..menang atau kalah no 2,...bagi aku,tercalon pun dah cukup baik...tak apa.dah namanya tak ada rezeki..nak buat macam mana..cuma aku terkilan sanga2...tapi tak apa..walau apa pun yang terjadi pada Ziana Zain..aku tetap akan menyokong kak Ziana.mmg aku tak dpat apa2 pun..cuma kalau dah namanya fanatik...biasalah tu..susah nak cakap..bagi aku...slamanya ZIANA ZAIN tetap DIVA di hati ku...aku harap kak Ziana akan lebih berjaya..walaupun dia tak sepopular seperti dulu..aku percaya,ZIANA ZAIN tetap ZIANA ZAIN....aku percaya,dlam tempoh 10 tahun lagi..dia tetap ada dalam industri seni negara...InsyAllah..zianafolks..doa-doakan kesejahteraan SITI ROZIANA ZAIN.

1 ulasan:

  1. zaman berganti zaman...tapi kak ziana tetap meletop!!!

    BalasPadam