Isnin, 16 Mac 2009

BiaRkaN ia PeRgi


aku keseorangan....mmg itu yg aku rasa sekarang..aku pun xtau napa aku cam sedih sangat2 sekarang...nak kata aku ada masalah...mungkin ya..cuma aku jer yg tau...dahlah kepala aku ni pening sangat...nak nangis...aku rasa air mata aku dah cukup banyak keluar.sampai dah kering kot..sapa yg kenal aku..mmg dia org tau...akulah bintang air mata..aku tau...kdg2 masalah xkan selesai kalau aku nangis...cuma dgn ngis aku rasa lega...tapi itu yg aku nk buat sekarang...aku nak nangis dan menjerit sekuat hati aku.....tp...sampai bila stiap maslah aku akan nangis jer..kdg2 aku rasa aku ni xda sapa2..kwan2?ada ker?smua org ada kwan yg leh d anggap sahabat..tp aku...kdg2 aku rasa aku ni x bertuah cam org lain...dulu mmg kalau aku ngis..aku akan luahkan mslah aku kat kwan2 aku..sekarang kt blog jer kot..sbb tu aku mmg xda mood skrg..cam nak marah jer..ngis pun ada..senang cerita jiwa kacau lah...susah sng..aku xda tmpat nk kongsi..kdg2 aku rasa baik aku balik Sarawak jer..tp...kt sini aku temui cita dan cinta..cinta?yalah tu..ada ker?kdg2 org nak kenal aku sbb muka aku...sbb aku comel..bukan aku puji diri sndiri..smua org cakap cam tu...aku 25 tahun..tp nmpk muda..tp itu jer org nampak klbhan aku.comel?bibir sexy?kulit cantik?smua aspek fizikal dan rupa sahaja..xda ker yg puji aku ni baik ker?lawak ker?apa2 jer lah.aku nak org terima aku seadanya..bukan hnya rupa aku sahaja...mslah x hbs2 ya...umur 25...study g..ntahlah..aku pun xtau apa yg aku nak..aku btul2 geram skrg...gerammmm..tension lah..aku rasa aku xda sapa2 pun skrg ni..cuma ada family je.r.sbb aku dah x caya org dah...sbb aku dah kena..aku punya lah pcaya..tp..akhirnya..aku yg kena..perasaan aku?sapa nak jaga...org cakap aku ni x matang..dia org suruh aku faham dia org..tp aku?sapa nk faham?aku tau..aku ni bukan lah baik sgt..cuma...aku nak satu jer..aku nak org faham aku...perasaan aku jagalah..tpi..dahlah..mlas nk pkir..wat skit ati jer..

3 ulasan:

  1. tajuk x sesuai :P
    mane link ke blog i???

    BalasPadam
  2. x apa..mmg i saje ltak tajuk cam tu..hehee

    BalasPadam