Khamis, 5 Mac 2009

SeMuanYa CaNtiK

hai...kali ni aku saja nk tnjuk apa yg blku pd aku arini..ingat nk trus upload pic..cuma bz kan...bru skrag ada masa,smbil tu ada byk assignment...5.3.2009..ada kelas make-up..kita org bljar special make up..atau effect make up..so..di bawah ni antara pic yg smpat aku upload
muka di sapu latex..ltak tisu dan keringkan...latex sgat berbau ya..busuk...than jer



setelah kering...brulah letak faundation,eye shadow dan sbgainya....sempat senyum ya.ehhee




tgan yg make up ni namanya JLo..ehhe


sepruh siap...x npak cam skit kan.ehhee


wat rambut nmpk tua dan bruban

penat sgat masa ni..ngantok tau


wajah yang menakutkan.....hehee


macam real kan?



aku dah Ash...make up Ash aku,Chintia dan Ayu yg buat.xsiap g k



model2 yg rela mroskan wajah dan tgan msing2..ehhe

Bagi aku pengalaman di make up dan tlg make up org...smuanya best..x pernah pun aku terfikir muka aku akan jd macam tu.hehhe...Alhamdulliah muka aku nmpk ok jer..klu lah aku dilahir dengan muka cacat,aku xtau apa yg akan berlaku...cuma masa aku g kuar ngan muka cam tu..time lunch lah..smua org pndg2..siap ada yg terkejut...mreka ingtkan aku cedera atau kemalangan..hai..xkan lah muka teruk cam tu smpat g kedai..x logik ya...mgkn itu reaksi pertama sesiapa jer yg tgk..terkejut.nsb baik siang..klu malam...tkut lah jdnya.ehhhe..maknanya make up tsbut mmg mnjadi..smua pnglaman ini membuatkan aku nak sgat bljar lagi dlam bidang make up...trutama make up special ni..mmg stu seni yg indah bgi aku....oklah..sbnrnya ada lagi pic2 yg xsmpat aku upload..ada masa ku msukan lagi k


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan