Ahad, 15 Mac 2009

sElaMat PaGi SaYaNg

pic aku,Qila dan Ning...time ni ramai budak teater..cuma kita aku dan Qila jer over amik gambar....ingatkan Aishah zoom kt muka kita org..rupa2 nya..dia amik pic Ning sekali.ehhee


hai semua...saje nak update blog....sejuk sangat2....malam tadi aku lepak bilik kawan aku kat blok Dahlia...saja je...borak2..pas tu tdo sini....kita org bertiga tdo sini..kawan aku tu suruh teman kan dia...roomate dia xda.dia nak kita org temankan...aku xleh tdo lama2...walaupun semalam aku tdo dlam kul 3..tp aku x biasa bangun lambat sangat..nanti pening kepala..nk cerita skit hal semalam, aku&kwan2 mmg nk sgat tgk AF 7..aku ni peminat setia katanya..ehhhee....ingatkan nak tgok kat cafe kolej ni jer,tp x buka...kita org keluarlah...nk cari kedai mamak yg siarkan AF7....cari punya cari,x jumpa2..yalah...smua tgk bola....hehe....mmg tension lah...dengan hujannya...dengan penat...kiranya stu kl kita org cari..akhirnya kt area DBKl..ada medan selera....D'Tebing...kt situ buka ASTRO dan siarkan AF 7...mula2 aku xnak..yalah..kt situlah tempat aku slalu lepak...kiranya kt situ ramai budak2 ASWARA yg lepak..tp smlam aku xknal dah...sbb aku dah tglkan ASWARA..aku xknal junior2 ni..masa ni lah..aku tba2 rindu ngn kwan2 ASWARA dulu..mmg saat yg hppy sgt2...aku inagt lagi time kita org buka puasa..mmg penuh stu meja..meja panjang g.smua budak2 teater..masa tu budak teater yg plg glamer lah.hehhhee..plg over..hehe...mmg meja kita org plg meriah..yalah....mmg hppy sgt2 masa tu...bila ingat balik semua tu...aku nak jer kmbli pd masa tu...rindu lah..aku pun dah lama x jumpa dia org...ada jg yg sms atau ym..nk jmpa..msg2 bz...cuma aku akan kng kngan itu smpai bila2..yg plg ptg..sblum waktu buka..kita org siap amik gmabr ya..siap pose2 cantik g.hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan