Ahad, 22 Mac 2009

TiaDa MaaF BaGiMu


Salam penuh kesdihan...aku bukan nak ungkit ker apa...cuma aku nak share sms yg baru aku dapat..


Mafkan i.

I xbniat nk sktkn

hati u.hurmm im

sory!


sender


S*****

60127******

8.55.56pm

22 Mar 2009



Itu sms yg aku dapat..aku mmg geram kt budak yg antar sms ni...smua org senang cakap im sorry....senang sgat kan...nk mtk maaf dlam sms?leh caya ker?ikhlas sgat kan?dah tau nk mtk maaf..napa x call jer..xpun jumpa..ni lah org kita...mmg pndai guna teknologi...hai.xkanlah smua bnda nk sms kot..hello..dah u buat i skit hati..senang2 lah nk mtk maaf..geram sgt2..aku mmg jenis yg cpat marah...mmg sensitif..mgkn budak teater cam tu kot...tp mslahnya...aku xkn dgan mudah memaafkan dia..ko ingat ko siapa?mulalah aku nak mencarut ni..x apa...sperti yg pernah aku cakap kt kwan2 aku...aku akan pastikan apa yg dia ludah..dia akan jilat balik..bukan nk blas dendam...tp tunggu dan lihat jer lah..nsb aku xda krdt...kalau ada..mmg aku maki2 dia...bukan ko ker yg ckap bukan2 kt aku masa YM..skrg nk mtk maaf...dah ko wat aku skit ati...senang2 nk mtk maaf...dah tu sms jer?mmg x ikhlas...xpun ko memang terlebih ikhlas kan...

2 ulasan:

  1. sabarlah...semoga dgn kesabaran itu menjadikan hidup kita lebih sempurna. amin

    BalasPadam