Ahad, 5 April 2009

AF7 TRANFORMASI MINGGU KE-4

Pilihan Tranformasi aku
1 Hafiz
2.Akim
3.Zizi
4.Claudia
5.Isma
6.Aishah
7.Rubisa
8.Aril
9.Qhaud
10.Sidi
11.Yazid
aku sebenarnya tak sangka Rubisa dan Zizi keluar..dlam sejarah AF,tak pernah xda pelajar dari Sabah tak masuk Final...mesti yg masuk..nmpknya tahun x ada yg terlebih sudah...sedgkan aku rasa Zizi dan Rubisa ok apa..terutama Zizi..persmbahan mmg ok sgt2..yalah.dah namanya pertandingan nyanyian guna sms..bukan xda yg Undi...undi peminat Rubisa dan Zizi x ckup lah tu...x undi byk2...sdgkn aku rasa..pelajar lelaki yg sptutnya keluar..nak buat cmner..nmpknya ada lagi kot pelajar yg ada suara..akan keluar..aku harap,Aishah dan Claudia mampu bertahan...xkan nk tgok student lelaki jer masuk final..klu suara ok..x apa lah juga...kalau ada yg msuk Final xda suara...baik xyh lah..buang masa jer...tapi harap2 Hafiz leh buat yg mkin terbaik dr masa ke semasa...yg aku hairan...qhaud siap nyanyi 2 kali..x pernah dlam sejarah ok...hai..nk cipta drama ker?tp xda beza pun dia nyanyi sekali atau 2 kli...sama jer..apa2 pun,harap mggu depan yg tersingkir tu mmg btul2 layak utk d singkirkan...mmg lah nak crik penghibur...tp kita kna trma hakikat yg ni pertandingan nyanyian...pndia bergerak cmner pun..klu kita dengar xsdap...xguna juga...yg aku rasa pling lawak...xda dalam sejarah AF,tiba2 tenaga pengajar menjwad dr tempat duduk..hai..nak ikut Raja Lawak musim pertama ker?rasanya x perlu..lawak lah..cukup2 lah AF..x yah nak buat drama sgt..dah bosan...org nak dengar nyanyian jer..janji sedap..tu jer..drama2 ni dah x main lah..ni dah msuk AF7..AF 1 dulu boleh lah buat drama2 ni..

2 ulasan:

  1. my votes still go for ARIL , AKIM, ISMA & AISHAH!

    hehe

    BalasPadam
  2. i vote adam lambert
    opss tersalah

    BalasPadam