Isnin, 6 April 2009

JALAN-JALAN CARI PASAL

3.4.2009 TIME SQUARE
Hari ni aku dan Zuril kuar jalan2..yalah...saje jer aku suruh dia temankan aku beli baju utk dinner..yalah...5.4.2009...ada dinner kolej..aku xda idea nak pakai apa...mmg aku dah rancang nk tengok wayang ngan dia...aku dah lama nak tgok Talentime..aku ni suka arahan Yasmin Ahmad...cerita Talentime ni mmg lain dari lain..biasalah,arahan Yasmin Ahmad mmg akan memaparkan kisah pelbagai kaum...simple jer..smua tentang Talentime..tp,dari situ timbulnya cinta..mmg cerita yang menarik...mula2 mmg lawak...terutama watak Adibah Noor..mula2 lawak...tp phujung cerita ni agak sedih..nak ngis jugalah..cuma tahan jer.apa pun mmg puas lah tgok Talentime..hbis tgok Talentime..aku dan Zuril tunggu Azrin...aku nak teman dia beli baju...kita org pun criklah baju yg sesuai...lpas mkan...kta org blik lah..penat ya..

Time makan kat Wendy
(aku dan Zuril)


1 ulasan: