Rabu, 22 April 2009

BiaRkaN aKu MeNaNgiS

Aku sekarang memang tengah sedih...aku ngaku yg skrg aku ngis...aku xtau nk mulkn dr mana...cuma aku rsa hdp aku terlalu sunyi..kawan2...ya...mmg aku ada kwan2...tp adakan mereka faham aku?aku mmg sensitif...aku cpat ngis..aku cpat marah..aku sedih aku ngis...smua org nak aku fham dia org..tp aku.....hati aku dah byk kali terluka..smpai aku rasa air mata aku ni dah kering..kawan mkan kwan..smua dah aku alami..org yg aku syg khianati aku..aku ni bukanlah baik sgat..aku sedar...aku tau ni smua blasannya....klu aku wat salah pun..knapa korg nak hukum aku cmni skali...smua org tau hati aku ni cpat tersentuh..aku cpat syg dan jth cinta...org amik ksmptn thdap klmhan aku tu...slah aku ker?aku nak brubah..tp xpat...konon2 nak kenal aku sbb nk serius,yalah sgt...cuma nk seronok2 jer kan?nak mainkan prasaan aku jer kan...hello...klu korg sblum ni pernah kna tipu...nk bls dendam kt aku lah..apa korg ingt aku xda prasaan ker hah?korg ni xda hati ker?mula2 masa nk kenal bukan main...wah...janji manismu sgat...tp lepas tu..sms x dblas....call x d agkat...bguslah tu...mmg pelakon hebat...terbaek sgt2...korg tau x...aku kt sni...byk ngis krana prgai korg...korg xpkir ker klu bnda tu blku kat korg..aku dah penat lah..aku dah penat...aku x mintak byk...aku nak org syg aku...tu jer..susah ker?klu korg xnak..ckap awl2...xyah nak buat2 baik...cam hanjing jer kan?sial...hah..kan dah kuar bhasa yg ksar...kdg2 aku tnya..aku ni jht sgat ker?smpai skit pun xda kngan yg korg leh kenang?stelah korg wat aku ngis..ada hati nk hppy2 lah?mmg x guna...aku xkan biarkan air mata aku ni gugur cam tu jer..aku janji..aku akan balas dendam...peduli apa...dtglah seribu org nshtkn aku jgn buat..aku akan buat..ada aku kisah..biarlah org cakp aku kejam..korg rasa ker apa yg aku rasa...xda sapa ok..masa ku ngis..masa aku sedih..korg ada ker?xda kan?so,xlyak nk ckap apa2...korg ada time nk hppy2 jer...time sedih?mana?aku ni x lyak ker nak d lyan ngn baik?apa lagi yg korg nak?nak aku sujud kaki korg?hah...baru korg puas..hello..mcamlah muka tu can do sgt2..xda cermin aku bagi...nak x?konon2 hot lah..nak muntah ok..x apa..masa akan mgubah sgalanya...aku xkan halalkan stu sen duit yg aku kuarkan..aku xkan maafkan..biarlah org nk ckap apa..aku xkisah pun...aku dah penat jd pemaaf yg hnta tgok jer...sdgkan korg hppy2 kan..dah buat slah..ada korg mtk maaf?xda kan?x apa...skrg korg tgok aku camni..tggu jer lah..aku mgkn leh jd sbaik2 nya layan korg..dulu2 lah...nk tgok aku jd jahat?tunggu...aku xperlu cakap siapa yg aku mksdkan 'korang'..sendiri mahu ingtlah..AKU AKAN BALAS DENDAM

6 ulasan:

  1. kdk tertekan jak ktk tok.
    sabar ba.
    setiap dugaan ada hikmahnya.
    kmk pnah juak alami kdk tok..
    nang perit ba.

    BalasPadam
  2. hai..sedih juga bila baca tentang situasi awak sekarang nie.

    Saya pun pernah mengalami situation just like you.. i felt like a jerk when i was dumped by my friends. Time tue jangan cakap la..nak nangis, nak marah, nak mengamuk, nak apa2..semua ada.

    Tapi saya sabar..I know one day I will meet a good friend.

    A good friend is a friend that will be with u when u sad, angry, cry, mad, happy , cheers and etc.

    Happy-happy selalu yer.. jangan balas dendam dengan orang sebab kita tak tahu apa akan jadi esok hari..bersabarla dan bertawal la

    .: Mas Ayu :.

    BalasPadam
  3. nthalah..xtau nk ckap apa..smua org leh ckap apa jer...sbb dia org bkan dalam stuasi i..tu jer..org leh bg apa jer nsihat atau apa2 jer..tp...i yg tau apa yg blaku,thks kpda smua yg amik brat

    BalasPadam
  4. x elok nak balas2 dendam nih...bukan urusan kita nak jadi kan satu musibah kat org lain..tapi i faham pe yg u rasa..i know its hurt..
    tapi ingat...apa yg terjadi akan ada hikmah disebaliknya...okeh..
    so be strong k

    BalasPadam
  5. thks...i tau u byk bg i skgan

    BalasPadam