Isnin, 6 April 2009

MaLaM RaiKaN CiNta



SESI 2008/2009

KOLEJ KEDIAMAN KELIMA

UNIVERSITI MALAYA

5 APRIL 2009

ROYAL BALLROOM

PALACE THE GOLDEN HORSES


Memang best lah g dinner kolej...smua nampak cntik..yalah...tema Merah,Pink dan Putih..smua nmpk bergaya,aku dahlah demam...terpaksa gagahkan diri k..dahlah mkan lmbt...lapar ya...kita org duduk meja 28..nsb naik mkanan sedap.heehhehe...apa2 pun mmg enjoy lah..siapa amik pic byk2 lah...masa ni lah nk kenal warga kolej yg slama ni..aku mmg xknal sgat..kira ok lah tu...slain dinner..ada anugerah...bagi student yg aktif..pakaian terindah pun ada..yg peting aku menang Pakaian terindah lelaki.hehe..aku mmg x sangka..pakaian aku biasa jer..mgkn sbb baju aku ikut tema kot..aku guna smua warna.hehe..apa2 pun..dinner kolej 5 mmg best,,























































2 ulasan: