Isnin, 20 April 2009

aKu d TAG..keNa JaWaB Ya.hehheheh




SOALAN



1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

2.Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

3. Apakah 'method' dalam penulisan blog anda?

4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

6. Senaraikan 5 org yang akan anda tag.....



JAWAPAN

1.APABILA PENA MENARI...aku pun tak tahu kenapa aku pilih nama ni..mcm xda kaitan jer.hehhee..idea timbul sbb lagu Ziana Zain..dalam lagu Ziana ada lirik dijari pena menari...sbb tu aku letak.wah.hehehhe


2.www.aimarforever.blogspot.com...xtau dr mana timbul..aimar tu mmg nama kat on9 jer..forever tu saje nk buat konon2 nya abadi lah...aku nak jd diri aku sndiri utk slamanya..xnak jd org lain..wah..ayat..x tahan.heheh


3.Method?mmmm..entahlah..aku pun xtau..cuma aku nak share apa2 jer kat korang..mmg byk guna BM jer..kdg2 jer aku guna bhasa Sarawak..bahasa yg digunakan pun mudah jer..x pening2 lah.hehe..yg ptg aku nak Blog aku colourful.hehehe


4.xkan kot...walaupun aku dah hapuskan akaun Myspace aku,dulu mana aku reti blog2 ni..skrg dah cam jd giler ya..hehehe...hlgkan tensen..xkan d hapuskan...


5.Blog yang menarik macam tuan blog...simple tp penuh makna..wah..ayat bodek..tp mmg cantik lah...


6.siapa ya..jap..aku pikir..main letak jer lah...klu rjin jawab lah ya.hehehhe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan