Rabu, 22 April 2009

BiaRkaN aKu MeRiNduiMu


Tadi aku tidur..aku mimpikan dia...aku rindukan dia kot..aku xtau napa aku tba2 leh mimpikan dia,mgkn April byk mmberi kngan antra kita org..semuanya kerana April....aku mula rapat ngn dia April 2008..dia hadir masa aku btul2 sedih..dia hadir masa aku btul2 perlukan seseorang...dialah yang membuat aku kembali ceria..aku mmg sygkan dia..dulu..kini dan selamanya...aku xtau mcam mana nak cakap...cma yg aku leh ckap..aku btul2 rindukan dia...aku bgun jer dr tdur..aku sms dia...aku ckap aku mimpikan dia...wpun aku dan dia dah lama x bsama..kngan kita org tetap segar dlam ingatan aku..aku dan dia tetap sms..aku dan dia xeprnah gduh2...cuma hbgan tu x lbh dr tu..hnya kwan..sdgkan aku mmg sygkan dia,
Hanya Sekali
Sekali janji ku lafazkan
Akan ku kotakan
Walaupun dihalang
Sekali ku lafazkan
Kata cinta
Takkan ku permainkan
Sekali di dalam hidupku
Kurasakan cinta
Yang suci sejati
Sekali hanyalah sekali ini
Tiada lagi tukar ganti
Sehari ku rasa setahun
Jika tiada kasihmu
Jika kau pergi jauh
Perasaanku akan terganggu
Hanyalah kau seorang
Mengubat hati rinduku
Tiada bandingan di dunia
Yang sama semurni
Cinta yang kau beri
Sekali kau beri
Sekali ku katakan sekali lagi
Cintaku hanya sekali

2 ulasan:

  1. ermm..

    i luv d song! by feminin kan?

    BalasPadam
  2. ya..feminin...lagu ni best..dan lagu ni kngan i dan dia..ehhe

    BalasPadam